Laatste publicaties
- Door Anoniem op 26 sep 2017De, voor het voorjaar 2018 geplande, excursie naar Ierland zal plaatsvinden van woensdag 30 mei tot en met zaterdag 2 juni.
Wij vertrekken die woensdag vroeg in de ochtend vanaf Schiphol naar Cork. Architect jr zoekt architect sr
Door Anoniem op 11 sep 2017AetA biedt jonge leden beroepservaring aan in de vorm van een mentorschap door een ervaren collega!
Update AetA buitenland excursies
Door Anoniem op 8 sep 2017AetA over de grenzen.
De excursies naar Chili zijn nu geheel voorbereid, op 12 september is er de laatste voorbereidingsbijeenkomst in Studio Benthem, met de deelnemers en de gids.
Lelimangesprek 27 september 2017
Door Anoniem op 8 sep 2017AetA Lelimangesprekken 2017
convergeren > < divergeren, architectuur en de samenleving
AetA maakt via zijn activiteiten het vakgebied relevanter en tegelijk concreter.
Verslag jaavergadering 24 juni 2017
Door Anoniem op 21 jul 2017Op 24 juni vond de jaarvergadering plaats. Lees de notulen en bekijk de PDF-presentatie om de onderwerpen van de vergadering na te lezen en om op de hoogte te zijn van de activiteiten voor komende tijd.Verslag excursie hofjes Leiden 10 juni
Door Anoniem op 2 jul 2017Zaterdag 10 juni was het zo ver: de tweede Hofjesexcursie georganiseerd door Rens Schulze, Madeleine Steigenga en Arjen Hebly vond plaats. Als vervolg op de excursie in Den Haag, werden we nu meegenomen door Willemijn Wilms Floet langs de hofjes van Leiden.
Impressies van de jaarvergadering 2017
Door Anoniem op 2 jul 2017Jongstleden vond de AetA jaarvergadering in Den Haag plaats. Zie hier een paar eerste impressies. Verslag door Elsbeth Ronner volgt.
AetA Jaarvergadering 24 juni Den Haag
Door Anoniem op 16 jun 2017AetA Jaarvergadering 24 juni Den Haag
Stukken bij jaarvergadering 2017
Door Anoniem op 10 jun 2017Hier vind je alle stukken behorende bij de jaarvergadering zodat de leden van AetA voldoende tijd hebben om deze door te nemen.
Hiernaast kan je de stukken in zien cq downloaden:
- Notuelen jaarvergadering 2016
- Agenda jaarvergadering 2017
Nieuw lid: Rafal Tarczynski
Door Anoniem op 7 jun 2017Rafal Tarczynski werd jl. lid van AetA. Hij stel zich voor.
Mijn naam is Rafal Tarczynski. Ik kom uit Polen. Op dit moment studeer ik op bouwkunde afdeling aan TU Delft. Al lang hou ik me bezig met allerlei soorten tekeningen en schilderijen -sinds ik een klein kind was.